моніторинг обмінних пунктів kurses.com.ua
Частота оновлення курсів
9.01
Активних обмінників
181

1. Список термінів

1.1. «Відгук» — текстове повідомлення, зміст якого полягає у вираженні користувачем вдячності тому або іншому обмінному пункту, послугами якого він скористався або вже має досвід роботи з цим обмінним пунктом або його власником.

1.2. «Коментар» — текстове повідомлення, зміст якого полягає у вираженні користувачем свого незадоволення тим або іншим обмінним пунктом, якщо послуги в ньому не були надані належним чином або ж діяльність обмінного пункту є не коректною по відношенню до інших обмінних пунктів.

1.3. «Претензія» — текстове повідомлення, зміст якого полягає у вираженні користувачем свого незадоволення тим або іншим обмінним пунктом, у випадку, якщо обмінний пункт не виконав своїх зобов'язань, пов'язаних з проведенням обмінної операції (обмін не завершено).

1.4. «Відкликана претензія» — Претензія, згідно якої, обмінний пункт виконав свої зобов'язання, а користувач, який її залишив не має більше жодних Претензій до обмінного пункту, в адресу якого вона була висунута.


2. Публікація Відгуків, Коментарів та Претензій

2.1. Разом з текстом повідомлення, користувачу необхідно буде вказати свій реальний e-mail, для якого пізніше буде створено код доступу, необхідний для керування поточними та новими Відгуками, Коментарями та Претензіями, а також для їх активації. Вказаний вами e-mail ніде не буде публікуватися та ніхто не зможе його побачити. На нього, також будуть надсилатись повідомлення про нові події, пов'язані з залишеними вами Відгуками, Коментарями та Претензіями.

2.2. Після додавання Відгуку, Коментаря або Претензії, їх необхідно активувати, після чого вони з'являться на сайті і їх зможуть побачити всі його відвідувачі.

2.3. Всі Відгуки, Коментарі та Претензії додаються на сайт як є, без будь-яких змін та обмежень. Якщо Відгук, Коментар або Претензія не відповідають правилам то, вони можуть бути видалені.


3. Видалення Відгуків, Коментарів та Претензій

3.1. Відгуки, Коментарі або Претензії можуть бути видалені, якщо вони підпадають під дію одного з цих пунктів:

3.1.1. Текст повідомлення містить у собі ненормативну лексику, вміст рекламного характеру, згадки про релігію та/або політику, образи, інформацію, яка принижує честь та гідність людини, заклики до воєнних дій або сепаратизму, расизму, класової ворожнечі, закликів та/або інформації щодо вживання алкогольних напоїв, тютюнопаління, вживання наркотичних, фармакологічних препаратів, імен юридичних осіб, торгових марок, П.І.Б. всесвітньо відомих осіб (громадських діячів, акторів, художників, письменників, бізнесменів, політиків, священнослужителів і т. п.).

3.1.2. Подія, яка описується в тексті повідомлення, ніколи не відбувалась.

3.1.3. Інформація, яка міститься в тексті повідомлення, не відповідає суті Відгуку, Коментаря або Претензії, або ж її недостатньо.

3.1.4. Відгук, Коментар або Претензія були залишені користувачем з метою отримання фінансової або будь-якої іншої вигоди, створюючи при цьому позитивне або негативне враження про обмінний пункт або його власника.

3.1.5. Якщо цей користувач вже раніше залишав Відгук з подібним вмістом про цей сайт.

3.1.6. Якщо вся або більша частина повідомлення написана з використанням символів ВЕРХНЬОГО РЕГІСТРУ (великі літери).


4. Претензії

4.1. Залишаючи Претензію, користувач повинен обов'язково вказати деякі дані про той обмін, який не завершено в спеціально-призначеному для цього полі форми. Ця інформація буде доступною тільки обмінному пункту та, ніхто окрім нього її не побачить. Не рекомендується вказувати подібну інформацію в тексті повідомлення, це небезпечно.

4.2. Якщо обмінний пункт виконав свої зобов'язання то, Претензія може бути відкликана.

4.3. Відкликати Претензію може лише тільки її автор.

4.4. Претензія може бути відкликана автоматично, якщо протягом 72 годин з моменту останньої відповіді обмінного пункту на Претензію, користувач ніяк не відреагував.

4.5. Претензія може бути відкликана, якщо її автор залишив аналогічні Претензії на інших інтернет-ресурсах та, на одному з них, вона була відкликана.


5. Відповіді

5.1. Можливість залишати відповіді на Відгуки, Коментарі та Претензії є тільки у їх автора та обмінного пункту, до якого вини мають відношення.

5.2. Для того, щоб залишити відповідь на Відгук, Коментар або Претензію її автору потрібен код доступу, який він повинен був отримати тоді, коли залишав свій перший Відгук, Коментар або Претензію.